KOMPANIJA DM DONIRALA 1,5 MILIONA DINARA KROZ OTVARANJE DROGERIJA

Kompanija dm drogerie markt donirala je po 500.000 dinara trima ustanovama i udruženjima prilikom otvaranja dve nove drogerije u Beogradu i renoviranja  postojeće dm prodavnice u našoj prestonici. Nove dm drogerije kupci mogu posetiti u Pivljanina Baja 1 i Cara Uroša 57, a na poznatoj adresi u Marijane Gregoran 58 čeka ih dm prodavnica u renoviranom ambijentu.

Drogerijski lanac dm dugi niz godina prilikom svakog otvaranja i renoviranja prodavnica pruža podršku različitim obrazovnim, zdravstvenim i socijalnim ustanovama kroz tradicionalni „humanitarni sat“ kada izdvaja deo prometa u vidu novčanih i robnih donacija. Ovoga puta, donacije su usmerene Udruženju za pomoć i podršku osobama sa cističnom fibrozom Srbije, Udruženju osoba sa invaliditetom „Tavor“ i Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“.

Iz kompanije poručuju da ovakvi potezi proističu iz korporativne filozofije zasnovane na vodilji „Čovek u centru poslovanja“ bilo da je on kupac, zaposleni ili poslovni partner. Zbog toga će, ističu, nastaviti da budu saveznici zajednice u izgradnji kvalitetnijeg okruženja za najrazličitije grupe u našem društvu.

Uz to, širom Evrope, drogerijski lanac neguje odgovorno poslovanje zasnovano na principima održivog razvoja. Tako u dm prodavnicama kupci, između ostalog, mogu da pronađu više od 500 proizvoda organske hrane, prirodnu kozmetiku, brojne ekološke alternative preparatima za svakodnevnu upotrebu, a od nedavno i asortiman Pro Climate proizvoda koji ne samo da su klimatski neutralni, već su neutralni i po životnu okolinu.

Još jedna odlika ove kompanije koja posluje gotovo pola veka je i nemački kvalitet po vrlo pristupačnim cenama. U svojoj ponudi dm Srbija ima više od 14.000 proizvoda, a prepoznat je kao prioritetan lanac snabdevanja zbog značaja proizvoda koje ima u svom asortimanu, u prvom redu prehrambenih namirnica i proizvoda namenjenih građanima sa specifičnim dijetetskim potrebama. Pored toga, dm nudi brojne druge proizvode koji su ključni za ispunjenje različitih potreba građana, poput asortimana za negu i ishranu beba, kao i proizvoda za održavanje lične higijene i čišćenje doma, segmenta nege i dekorativne kozmetike.

Računajući dve novotvorene drogerije, kompanija dm broji 110 prodavnica u našoj zemlji. Drogerijski lanac trenutno posluje u 14 zemalja Evrope, sa mrežom od preko 3700 prodajnih objekata širom kontinenta i preko 62.500 zaposlenih.

E2 portal