NESCAFE PLAN SLAVI 10 GODINA POSLOVANJA

39

NESCAFÉ je jedan od najpopularnijih svetskih brendova kafe. U prilogu tome govore i statistike koje potvrđuju da je svaka sedma šolja kafe – upravo NESCAFÉ. Međutim, naporan trud i vizionarski pristup stoje iza uspeha najvećeg globalnog proizvođača hrane i pića.

Kompanija Nestlé pre deset godina pokrenula je NESCAFÉ Plan koji je za cilj imao poboljšanje života proizvođača kafe i stanja njihovih useva. Ovaj projekat pomogao im je da uvećaju prihode, ali ujedno i da se smanji štetan uticaj njihovih farmi i fabrika na životnu sredinu, odnosno poveća sveukupni kvalitet života u ruralnim zajednicama mnogih zemalja.

Od početka projekta, Nestlé je uložio više od 350 miliona švajcarskih franaka u ostvarivanje ovih ciljeva.

Nadovezujući se na značajan napredak koji je načinjen u prethodnoj deceniji, Nestlé se obavezao da će se u još većoj meri zalagati za sistem održivog poslovanja.

„Zajedno sa našim partnerima i 230 Nestlé agronomista, unapredili smo efikasnost i poljoprivredne prakse koje se koriste na farmama – omogućivši na taj način proizvođačima premijum cenu za kafu koja je proizvedena po principima samoodrživosti. Istovremeno, diverzifikovali smo i izvore prihoda uzgajivača kako bi u što manjoj meri zavisili od monokultura i postali samostalniji. Ali, nećemo se ovde zaustaviti. Nastavićemo da razvijamo naše programe kako bismo stvorili još bolje socijalne uslove u i oko farmi za proizvodnju kafe. Udvostručićemo napore na radnim pravima, zaštiti dece i osnaživanju mladih ljudi i žena”, istakao je Filip Navratil, potpredsednik i menadžer strateškog sektora za kategoriju pića u kompaniji Nestlé.

Do 2025. godine, NESCAFÉ očekuje da će kompletan prinos kafe dolaziti iz samoodrživih izvora. Kafu verifikuju ili sertifikuju nezavisne organizacije.

NESCAFÉ će redukovati i eliminisati emisiju ugljenika u proizvodnji kafe kao i u svim tokovima svog poslovanja i koristiće ekološki podobnu ambalažu. To su konkretni koraci koji pomažu da Nestlé do 2025. održi obećanje korišćenja ambalaže koja se može 100% reciklirati i svoj cilj da do 2050. godine prestane sa štetnim emisijama ugljen dioksida.

Nestlé će pre kraja godine objaviti novi, prošireni plan održivosti. Kompanija će, u međuvremenu, nastaviti marljivo da radi na unapređenju i dodatnom osnaživanju kompletnog polja samoodržive prozivodnje kafe.

E2 portal