NOVA INICIJATIVA USMERENA NA AMBALAŽNI OTPAD – „VLASINA – JOŠ ČISTIJA LJUBAV“

U sklopu snažne podrške lokalnoj ekonomiji u vlasinskom kraju, koja samo u poslednje tri godine premašuje pola miliona evra, kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokrenula je novu inicijativu, „Vlasina – još čistija ljubav“.

Inicijativa je deo krovnog projekta „Vlasina – čista ljubav“, i biće usmerena na upravljanje ambalažnim otpadom i promociju reciklaže na Vlasini. Na predstavljanju, održana je radionica za lokalne ugostitelje, koje kompanija podržava od 2021. godine. Radionica je okupila i vodeće stručnjake iz oblasti održivog turizma i upravljanja otpadom, pružajući učesnicima mogućnost da se bliže upoznaju sa ključnim konceptima i praksama u očuvanju netaknute prirode Vlasine.

Lokalni ugostitelji koji su učestvovali na radionici izrazili su veliku zahvalnost Coca-Cola sistemu što je  prepoznao potencijal ovog kraja, u koji godinama ulaže. “Velika je čast i zadovoljstvo kada jednu ovakvu radionicu organizuje profesionalna kompanija, i što od predavača možemo da čujemo svrsishodne smernice za budući razvoj turizma na Vlasini. Svi mi koji živimo na Vlasini i bavimo se ugostiteljstvom dobili smo mogućnost da učestvujemo u zajedničkom donošenju odluka i budemo informisani o investicijama i projektima od kojih imamo direktnu ili indirektnu korist, sada ili u budućnosti”, istakla je Lidija Arsić, ugostiteljka iz apartmana „Vlasinski vrtovi“.

Inicijativu „Vlasina – još čistija ljubav“ sprovodi kompanija Coca-Cola HBC Srbija, u partnerstvu saTurističkom organizacijom opštine Surdulica i kompanijom Sekopak. Na potezu pored Vlasinskog jezera i u ugostiteljskim objektima postavljeni su kontejneri za selektivno odlaganje ambalažnog otpada, koji će potom biti poslat na reciklažu, čime su stvoreni preduslovi da zaštićeno područje Vlasine ostane čisto.

„Vlasina – još čistija ljubav“ je zajedno sa krovnim projektom naša trajna investicija u ovaj kraj, jer je deljenje znanja najdugovečnija investicija. Ponosni smo na naš biznis ovde, na više od 100 zaposlenih, na modernu punionicu u koju smo uložili preko 15 miliona evra, čineći je pravim ambasadorom vlasinskog kraja. Ipak, naše najvažnije nasleđe stvaramo kroz osnaživanje zajednice. Naš doprinos lokalnoj ekonomiji kroz različite naknade, ali i investicije u izgradnju lokalne putne infrastrukture, donacije i druge projekte, samo u poslednje tri godine premašuje pola miliona evra. Želimo da, uz čvrsta partnerstva, nastavimo da razvijamo i osnažujemo vlasinski kraj“, poručio je Đoko Stojčevski, direktor punionice Rosa vode „Vlasinka“, koja je deo Coca-Cola sistema.

U narednom periodu Vlasina će posetiocima ponuditi i nove i osvežene planinarske staze, u ukupnoj dužini od 47 kilometara, kao zajedničku investiciju Coca-Cola sistema i Kancelarije Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u sklopu „Vlasina – čista ljubav“ projekta.

E2 portal