KOMPANIJA YETTEL POKRENULA DIGITALNU USLUGU „EKO BONUS“

Kompanija Yettel pokrenula je novu digitalnu uslugu Eko bonus (Eco bonus) čijom aktivacijom korisnici biraju da se u njihovo ime reciklira 4,6 kilograma plastičnog i 2,2 kilograma papirnog ili kartonskog otpada na mesečnom nivou.

Yettel je prva mobilna mreža u Srbiji koja koristi isključivo energiju iz obnovljivih izvora, za šta ima potvrdu nadležnih institucija Srbije.

Generalni direktor Majk Mišel rekao je da je u osnovi Yettel brenda balans, a jedna od oblasti na koju će se fokusirati je balans sa prirodom.

„Želimo da smanjimo negativan uticaj na životnu sredinu i ponudimo korisnicima da urade isto. Naša mreža je 100 odsto zelena, a iz programa reciklaže, u kom smo do sad reciklirali gotovo 350 hiljada uređaja, naučili smo da se korisnici rado uključe kada im ponudite konkretno rešenje“, rekao je Mišel.

Prema podacima Agencije za zaštitu životne sredine i Republičkog zavoda za statistiku procena je da prosečan stanovnik Srbije mesečno generiše oko 4,6 kilograma plastičnog i 2,2 kilograma papirnog/kartonskog otpada (ukupno 6,8 kilograma).

Yettel nudi korisnicima da se u saradnji sa ovlašćenim operaterom za upravljanje otpadom, u njihovo ime sakupi i reciklira ova količina otpada, a potrebno je da korisnici aktiviraju Eko bonus u Yettel aplikaciji, bilo kao novu digitalnu uslugu u okviru svojih tarifnih paketa ili kao zasebnu.

Na taj način, iako fizički ne učestvuju u celokupnom procesu, korisnici daju direktan doprinos, odnosno „bonus“ očuvanju životne sredine, naveli su iz kompanije Yettel.

E2 portal