Čist vazduh, čista voda, harmonizovana svetlost, kvalitetan san i hrana bogata nutrijentima osnove su zdravog načina života. Važnost navedenih elemenata je veća nego ikad, budući da je životna sredina postala toliko zagađena da ozbiljno ugrožava naše zdravlje.     Hrana, vazduh, voda,...
Naš sagovornik je Vladimir Vasiljević ispred regionalnog predstavništva kompanije HUOT, francuskog proizvođača proizvoda i rešenja namenjenih vodosnabdevanju koji je deo industrijske grupacije SMSAS, posluje od 1906., i prisutan je u 50 zemalja sveta. Poslednji podaci zvanične statistike za period neposredno...
Kompanija dm drogerie markt, poznata po ponudi brojnih robnih marki iz održivog razvoja, počela je da obeležava takve proizvode posebnim zelenim etiketama, kako bi naglasila dodatnu ekološku vrednost proizvoda koje svakodnevno koristimo i tako pomogla potrošačima da ih lakše...
Jedan od najvažnijih benefita energetski efikasnih uređaja, jeste ušteda električne energije. Američko veće za energetski efikasnu ekonomiju (American Council for an Energy-Efficient Economy) navodi da su energetski efikasni uređaji jedan od preduslova za opstanak civilizacije kakvu poznajemo! Urbanizacija je sa...
Branka Pudrlja Durbaba je Glavni direktor za tržište u A1 Srbija i kćerka, sestra, supruga  i mama jedne devojčice. U telekomunikacijama je više od 20 godina, a nakon uspešnog početka karijere u kompaniji Vipnet Hrvatska (sadašnji A1 Hrvatska), Branka...
Zaposleni kompanije Nestlé Srbija posadili su 225 stabala Pančićeve omorike duž Bulevara Milutina Milankovića na Novom Beogradu, u okviru svoje globalne misije ozelenjavanja za bolji život lokalnih zajednica i očuvanje planete. Ovaj drvored će tokom svog rasta godišnje apsorbovati...
U poslednje vreme sve češće slušamo o negativnim posledicama po okolinu. Plastika nam je svima već dobro poznata kao veliki zagađivač, kao i druge vrste otpada koje se teško recikliraju. Međutim, postoje razni načini da malim koracima, kao pojedinci,...
Sadnjom u Kraljevu uspešno je završen drugi ciklus projekta „Zasadi drvo“, a Srbija je bogatija za više od 153.000 stabala od kada je akcija pokrenuta 2019. godine. Kompanije Adria Media Group i dm drogerie markt zajedno sa institucionalnim partnerima:...
Kompanija JYSK najavila je da će do kraja 2024. godine sav pamuk koji se koristi za proizvodnju tekstilnih proizvoda biti recikliran ili proizveden na održiviji način. Naime, JYSK dugi niz godina kroz svoje poslovanje nastoji da smanji negativan uticaj...
NESCAFÉ je jedan od najpopularnijih svetskih brendova kafe. U prilogu tome govore i statistike koje potvrđuju da je svaka sedma šolja kafe – upravo NESCAFÉ. Međutim, naporan trud i vizionarski pristup stoje iza uspeha najvećeg globalnog proizvođača hrane i...
OGLAS
OGLAS
OGLAS

Pratite nas

4,247FansLike
21,029FollowersFollow

Najnoviji članci